what is time?

Suttit o letat runt på massa sidor nu om olika bartenderskolor. EBS e hittills den bästa. 4 veckor på Kos med utbildning  och stora chanser till jobb efter det skulle sitta jävligt fint. Känns bättre för stunden att jag kommit nåt som ger mig  motivation iaf :) Kommer säkert bli fel o inget alls nu bara för att jag e pepp, men, men. Sen blir det inte bartender hela livet men lite najs e det iaf att testa på olika saker (får väl försöka hinna med så mycket som möjligt om jorden fuckar ur 2012...sajk)

Vet icke var jag skulle komma genom att skriva den där infon men iaf :P Tänkte copy Moa lite o skriva en "vad som händer de närmaste dagarna lista". Hehe ;)

fredag: skola, shoppa med mamma, chillaaaa
lördag: gå på dop (50 mil sammanlagt ching!), kolla när kate ryan uppträder på MP.
söndag:sooova och plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0