work hard or hardly working?

TJABA bloggen!

Ehh jaapp
 non-stop, center o plopp tycker alla barn e gott...ooo en liten kexchoklad mättar magen bra.
eeeheeehee

Mötet/seminariumet med studentmäklarna gick bra. Fick massa info o våra BILJETTER! Så nu e det bara att börja organisera upp så hela klassen kan köpa sina tickets snart också :)

Efter vi varit på mötet så ringde Paulina så jag o Fessy mötte upp henne i Vby. Åkte runt i bilen då hon tog körkortet i måndags!!!! :D Gratttttis i efterskott hehe :) Blev en sväng bort till Bromma, köpa lite godis o sen hem till Fessy o kolla film :)

O idag har jag efter att ha segat galet hela förmiddan typ, åkt in till stan med Paulina o julhandlat. Kirrade Fessys och brors julklappar ;) Så nu ere inte många kvar hoho. Sen efter att ha fixat lite hemma så stack jag över till Moa o kollade på the perfect man på 3an. Lööövely film, älskaren :)

Nu ska jag sleepa, sista dan i skolan imorron, avslutning på fredag o faan, inte mycket fritid i helgen :S hehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0