"Ursäkta mig en stund, men kolla på gangstahcrewet därborta" Swooosh!!

Hej hej bloggen :)

Igårkväll blev det chillerill med Paula, Fessy o Paulina. Käka godis o kolla tv, good girls haha :P

Idag har jag o Fessy snurrat runt på stan i ett tappert försök till att hitta presenter till alla julibarn, men det enda det slutade upp med va en lunch haha. Mötte sen upp Lager i Gallerian där jag o Fessy spenderat större delen av vår dag o delade på en brownie samt satt o spana kepsar. Det e lite kul för om man tänker tillbaka typ två år så va det inte många killar o tjejer som gick runt i plattskärmskepsar o såg allmänt gangstah ut, idag gör typ halva befolkningen det, skojar inte. Snyggt med plattskärmskepsar, men det känns fortfarande lite udda måste jag säga.

Efter våran misslyckade shoppingrunda så åkte jag o Fessy hem till henne o körde nåt träningsband. Säger bara en sak, det e det sjukaste träningen jag varit med om hahaha. Helt galet... fast ganska bra träning ändå :P

Sen taggade vi hem till Lager o kolla på film, "Tvillingarna på Bahamas". Inte igår man såg den om vi säger så (fast jaa tekniskt sett har det blivit igår nu) Myspys.

Nu ska jag lägga mig för det e en dag imorron också hehe :) ( o jag kommer så ha träningsvärk imorgon...)



bebisar påväg hem från fjäderholmarna förra året <3 repris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0