1 dag kvar hoho

Idag fyller Aweti år, congratz om han ser det här :D Fick nyss reda på att jag fått ett till kusinbarn idag också, en liten pojke :)

Skulle picknickat med klassen idag, men pågrund av vädret så blev det inte så. Istället åkte vi till skolan, spelade kort med monsterkortleken och kollade på filmen Happy feet. Det funka det med :) Efter skolan åkte jag o Fessy till stan för att jag skulle fixa lite grejer. Va inne på topstreetwear också som förövrigt e min nya favoritaffär haha, sjukt fina kläder :D Sen bar det av till Vby där vi mötte upp Moa, träffade även på Arses i Vby, va ett tag sen sist jag såg honom :) Vid tretiden gick jag o Moa till en frisörsalong i Vby där jag fått presentkort(från Moa) o fixade naglarna. Första gången jag gjorde manikyr så det va najs :D

O jag e fortfarande avundsjuk på alla 90or. Träffade på Markus i Vby efter att jag fått min manikyr o han stressade runt för att fixa det sista för sin student imorron. Jag vill också ta studenten..



Jag vill inte bli som dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0