jag sitter fast

Det e sjukt, men jag e helt slut efter att ha gått runt i stan hela dagen. Sajk.

Igår kollade jag o Lager först på Benjamin Buttons otroliga liv, jag trodde faktiskt att filmen skulle vara så mycket bättre än vad den va, men den va fin iaf :) I slutet av filmen kom även Fessy o när vi kollat klart så chillade vi ett tag hos Lager innan hon skulle iväg. Så jag o Fessy bestämde oss för en promenad, Moa hänkade också :)

Till middag sen så käka jag o Fessy pannkakor med jordgubbar :D o efter maten så blev det kolla film med Fez, Paulina o Vera. Mysigt :D

O idag så har jag vandrat runt på stan hela dagen med Vera och Fessy. Käkat på Subway för första gången i mitt liv. Respekt. Provat massa kläder jag inte har råd med, hört Fessy tjata om att vi måååste åka till London i sommar. Jag har velat åka dit hur länge som helst, men har inte råd. Hon säger att jag har råd, jo men tja slå en pling när du hittat dem pengarna tack! För vad jag vet innehar jag dem icke.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0