betongen bror, betongen

Man gör så fina upptäckter när man kollar tillbaka i gamla blogginlägg.

Detta citat är levererat från Fessy sommaren 2008

Hur man vet att nån bott i förorten alldeles för länge?

J.F: Det har regnat.
jag: Vadå hur vet du det? Det syns ju ingenting.
J.F: Det luktar blött asfalt.

Eller när Lager har problem med att höra vad jag säger i telefon (också 2008)

Jag: Jag e upptagen
J.L: E du i parken?
Jag: Jag e upptagen
J.L: Gungar du?

O min brorsa kan också lyckas få till kommentaren (nog för att de ofta spelar på min "dumhet", även denna från sommaren 2008)

J.F sitter o kollar i tidningen:
J.F: Åh den här filmen Get Smart skulle jag vilja se.
Jonas: Det e nåt Johanna skulle behöva göra.


Den 1 Augusti 2008 hade jag gärna befunnit mig någon annanstans än där jag va då. Hade sparat mig så mycket bekymmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0