Alltså jag tror ni gick fel, klubberiet ligger åt det hållet, det här e kroogeeen.

Börjar min morron med att upptäcka att 3 av mina kompisar tar studenten samma dag som en av mina kompisar fyller år. Haha den dagen lär bli party :P

Igår skaffade jag o Fessy oss värsta vuxenpoängen, fast vad vi gjorde det e en hemlis mouahaha

Igår så drog även jag, Paulina, Awet, Emil och Emils polare Christoffer ut. Va först på Nivå där jaa, det va konstigare människor än vanligt typ haha. Kom in ett par grabbar som seriöst inte såg ut att va mer än 15. Pokemonfrisyrer, burberryhalsdukar(inget illa mot burberry hehe) och ayia napa halsband. När de började läsa på flaskorna va jag nära på att gå fram o fota alltså. Fjortisar är ett fenomen som inte slutar fascinera mig alltså. Hur kan man vara så korkad och så stolt över det? That's impressive.

Senare drog vi vidare till Malibu, träffade på Amelie o Hanna från klassen i kön, trevlans :) Va drag på Malibu, en aning glest på dansgolvet bara. :P Men det blev bättre sen ;) Älskade låtarna som spelades på övre dansgolvet, stack till lite i hjärtat nästan då jag va tvungen att lämna dansandet för ett tag precis då Spice Girls började spela :P

Idag ser det ut att mest bli chillerill dag, kanske plugga lite. Sen ikväll blir det antingen chillerill med crewet eller hemmafest. Det förstnämnda e jag dock mest sugen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0