april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Behöver inte skämta med dig idag. Du är ett skämt.

Nu till nåt helt annat. Det är så full rulle i mitt liv just nu att jag blivit världens virrpanna. Allt måste upprepas för mig minst 15 gånger, gärna 20. Har jag tur fastnar det vad jag ska göra efter det. Va i Sollentuna centrum igårkväll för första gången tror jag tillsammans med Paulina. Hann inte vandra runt där så jättelänge innan de stängde o jag hittade inte någonting som jag ville slösa pengar på :P Paulina däremot fick med sig lite fina grejer hem. Efter att ha varit i Sollentuna åkte vi till Kista. Kollade skor o "fikade". Jag köpte den största yoghurtmjukglassen jag nånsin sett. Helt sjukt vad mycket glass det var!

Senare igårkväll så kom Lager över o vi satt o surra över en kopp te. Möjspöjs.

O idag så är det ju 1 april, har inte blivit lurad något hittills, bara sett på när Fessy lura hela klassen att vi inte fick ha våran skiva. HAHAHA.

Virrpanna Virrpanna Virrpanna


Bild från Annas skiva


Kommentarer
Postat av: Carro

hon lurade hela klassen xD

2010-04-02 @ 19:41:25
Postat av: Carro

haha...hon lurade hela klassen xD

2010-04-02 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0