Enmanna teater hära!

Torsdag: Va hemma hos Fessy med Johannorna o kollade film. Perfect match tror jag den heter, sett den tusen ggr, kommer aldrig ihåg om det e rätt namn på filmen.

Fredag: Chillade mestadelen hemma hos Paulina. Såg Pirates of Carribean (ORLANDO BLOOM <3) Var där på kvällen också, såg på samma Pirates film, fast på tv. Käka pommes. Mums på pommes.

Lördag: Va först med mamma o mormor o shoppa. Köpte en massa fina prylar hihi :) Sen åkte jag o Fessy in till stan o mötte Nicole, vandrade runt i solen, tog en fika i Kungsan, där det visa sig att Yayya från klassen jobba ;) Sen gled vi runt vid StureP o kolla affärer. Johanna i affärerna på StureP, hoho händer inte ofta.

Sen bar det hemåt, jag o Fessy chilla i Vby lite o såg SNYGGASTE killen haha, inte ofta sånt händer heller.

På kvällen så mötte jag upp Vera o Paulina. Blev typ rädd när jag skulle möta Vera i Vby då det kom typ 15 killar bakom mig när jag går helt själv. De börjar ropa nåt om nån jävla tjej o jag som e den enda som går där blir typ livrädd! Mes jag vet. Senare sen när jag o Vera ska gå förbi dem för att kunna gå på samma vagn som Paulina redan sitter på så börjar grabbarna säga saker till mig o Vera. Jag svarar inget tillbaka till dem, utan går o låter såhära: Veeeeeeeraaaa, jaaag e rääääädd. Johanna tha Biff kunde inte närvara för tillfället....

Vi åkte till Paulinas syster. Skulle egentligen dragit vidare till en restaurang som heter Hotellet, men det blev aldrig så. Awet dök också upp hos oss när vi varit där en stund och runt två så tagga vi fyra "småttingar" först till Donken fridhemsplan o sen hemåt. Landade i min säng typ halv 4. Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0