ingen stämmning någonstans

17 dagar till julafton o det har varit julpynt överallt i en månad. Har ingen julkänsla i kroppen för fem öre o vet inte alls vad jag ska köpa till någon i julklapp. O jag vill inte att nyår ska komma. För jag har ingen aning om vad jag ska göra. De två senaste åren har dessutom varit så jävla fail gällande nyårsfirandet att jag till o me funderar på att banga nyår i år. Jag menar hamna på en fest mitt ute i ingenstans, gå hem vid två, hustla sig ur nyårskyssen, gå hem vid 4 på världens pisshumör. fyfaan för nyår.

Kommentarer
Postat av: moa

på nyår kan du komma till oscar han ska ha fest :D MASSA killar lär det bli ;)

2010-12-09 @ 20:48:59
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0