19 år 19 år 19 år!!! :D :D :D :D

Idag vid tjugo i tio blev jag 19 år. 19 jävla år! :D Blir snart pensionär snart om det ska rulla på såhär haha :P

Vaknade imorse av frukost på sängen, sång och presenter. Fick en skinnjacka, en väska, en ring o ett linne. Alltihopa va jättefint!!! Grejer jag verkligen ville ha! :D

Hade sen världens längsta skoldag kändes det som, kändes dock bättre när jag fick en tårtbit av matsals-david(vet icke hur han stavar sitt namn) :) prinsesstårta, lyx :D O sen en massa grattis också. TACK TACK TACK till alla :D

Provet gick åt helvete, kändes bättre när Fessy köpte en cola o ett päron åt mig (gör mig glad, ge mig mat? haha :P) Sen satt jag mest o bad till Gud att mattelektionen skulle ta slut. SOm sagt bara troende i krissituationer :P

Ikväll blir det att äta blåbärstårta med nåra vänner, mormor o familjen. :D På fredag så blir det som sagt utgång o middag, e helt knastaggad, men så får jag inte tänka haha :P då kommer det sluta knas :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0