20 år bara tjaa :D

Har inte upptäckt nåt nytt än förutom att jag får gå på systemet, måste betala dyrare bussbiljetter och inte kan kalla mig själv tonåring längre, men jag tror nog det ska bli bra det här haha. I torsdags blev jag alltså 20 :D Fick frukost på sängen av pappa o lillebror då mamsen redan var på jobbet. De sjöng för mig på jobbet minst 20 gånger höhö, både barnen och personalen. Slutade sent o åkte hem för att fixa mig. Jag, familjen o mormor åt god middag o sen vid 7-tiden rullade Lager, Sofie, Vera, Emil, Izze, Fessy o Awet in. Jag fick fina presents, vi fika en massa och hade det mysigt. Bästa! <3 Alla är förresten fett taggade inför den 26e då vi firar min bday foooor reaal. Jag e bara nervös, vill inte att det ska bli nåt knas hahaha.

Igår hade jag fortfarande inte hunnit till systemet (haha). Jobbade och slutade tidigt. Mötte upp Johannorna o sen blev det heldag me dem. Vi åkte till Kista, shoppade lite, åt lite god middag o sen gick vi på bio o såg "The next three days" BRA film ;)

Nu ska jag sitta o gotta mig i att jag är 20 (blir inte systemet idag heller haha) har två Londonresor inplanerade, antagligen jobb för ytterligare en månad och fantastiska vänner o familj. Jag har inte allt jag vill ha, men mitt liv e ganska så bra just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0