I´m doing me

Jag har haft en så sjukt bra helg. Fått träffa Paulina igen, sett London, shoppat galet o festat galet.

Vi kom ju på torsdagen. Första som händer när vi kommer dit Paulina ska möta oss är att ett engelskt par vill fota oss för att båda jag o Fessy har på oss rosa mjukisdresser :P Hemma hos Paulina tog Paulina fram värsta fina o goda chokladtårtan. My bdaycake!! Sooo sweeeet! Sen satt vi o snacka skit halva natten, helt lövely.

Vakna upp på morronen, jag o Fessy drog in till stan o shoppade galet, Paulina drog på någon jobbgrej. Självklart var första stoppet Primark. Hann in på Footlocker o dansa me en av de anställda i butiken också haha. Människorna i London e speciella ;P  På kvällen fixade vi oss, åt på Tapas-restaurang o drog sen till Mayfair för att klubba. Mötte upp Paulinas roommate Marta o sen ett par tjejer som gått i samma skola som Paulina i början av hennes vistelse o deras kompisar. Blev galet me dans, va sjukt bra musik, men de bytte låt typ varje minut, det sög lite. Jag o Fessy fick även se dessa omtalade promoters som man tydligen måste känna för att komma in på klubbarna. Typ som Stockholm, man måste känna folk (hörde jag statusnoja?) annars kommer man inte in på de lite "finare" ställena. Aja vi dansa iaf tills fötterna blödde. Typ.

På lördagen skulle vi ta vara på dagen men vaknade runt två o åkte för att handla mat o strumpbyxor. Kom hem o lagade korvstroganoff me ris, enda vi åt på hela dan, duktiga tjejer. Sen fixade vi oss o drog till Paulinas kompis kille för att föra. Satt där fett många, alla tjejerna från dagen innan minus Marta o sen den här killens kompisar. Så sjukt för alla grabbarna snackade bara engelska, sen kommer en av grabbsen o börjar snacka me oss, när han hör att vi snackar svenska så börjar han också göra det helt plötsligt o berättar att han bodde i Järfälla en gång i tiden... Alltså vad e oddsen haha?! Sen drog vi till Studio Valbonne.
Samma visa som dagen innan typ. Dansade så mycket att jag till slut svepte vatten. Bartendern trodde jag blivit galen. :P Paulina drog hem lite tidigare o efteråt när jag o Fessy skulle dra hem så letade vi efter ett ställe att käka mat på. Fanns inte ett enda ställe! Så till slut hittade vi en liten nattöppen matbutik o köpte kycklingmacka o två liter vatten. Soft.

På söndagen lekte vi äkta turister o vandrade längs både oxford street, regent street, Picadilly circus o trafalgar square. Allt detta för att komma till Big ben o fota lite där. Så nu har vi massa fina bilder på BB, fota har vi dock varit jävligt dåliga på under våran lilla Londontripp. Åkte hem till Paulina sen o fixade oss inför 3e utgången, knaaas alltså. Blev Aura o wooow det stället gillade jag! Studio o Aura va tha favorites lätt. Dansa all night long där också, hamnade på Vipen me vårat sällskap o jaa dansa lite till ;)

Blev väl hemgång nån gång runt 4-5 o sen var det upp tidigt. Att ta sig hem va ett helvete. Säg en buss vi inte sprang till för att hinna me o vi satt inne på flyget i 1,5 timme o bara väntade på att få lyfta. Men det va värt det för att få träffa Paulina igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0