snaps

Igår va ett jävla skämt. Jag gick av en slump in på nätet för att kolla upplägget för Omarions konsert. Då visar det sig att den varit inställd sen i mars. alltså FML. Jag o Fessy som nästan va helt klarfixade fick ju change the plans. Blev MP för första gången sen min födelsedag. Vilken besvikelse, inge folk där, knappt bekanta ens, halva stället va avstängt o även fast vi hade kul på dansgolvet så vare liksom inte så bra som det brukar vara. Gissar på att alla slutat gå dit när vi slutade... Haha :P

Idag så har jag ätit lunch på snaps med Fessy, Rebecca, Fanny, Nicole o hennes faster. Var så länge sen vi sågs, kommer typ inte ens ihåg när jag såg Fanny o Nicole liksom, typ över en fika i somras. Va iaf sjukt mysig eftermiddag. Måste lätt göras om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0