<3

Hade världens fetaste alla hjärtans dag, med betoning på fetast. Jag o Paulina va hemma hos henne o åt pizza o sen världens godaste kladdkaka. Första gången på länge vi fick till den perfekta kladdkakan hahaha :P Snacka massa skit. Jag har verkligen världens bästa vänner!

Fått en ny byrå också! Jag o mamsi va o handlade tidig födelsedagspresent, så jag satt hela gårkvällen o knopa. Idag har jag jobbat o sen varit o fixat naglarna. Satt o snacka bröllop o resor o massa shiiet haha

O imorron får jag äntligen gå ut lagligt i USA, what a shame att jag inte e där bara :( Ska jobba hela dagen också... trodde jag skulle få va ledig, men ska väl inte klaga, det e cash. Sen ska jag föräta mig på kakor o tårta hela kvällenn höhöhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0