slumpen eller ödet?

Slumpen eller ödet, vad det än är vill det mig inte mitt bästa. Eller så e det va det vill o jag vill inte mitt eget bästa. Fucked up.

Igår va jag i stan me Fessy. fett chill dag till en början, mötte upp Vera o Paulina, chilla me en glass o sen blev allt typ kaos stress helt plötsligt! Skynda hem, stressa hit o dit för att hitta kläder inför kvällen, sätta sminket på plats osv. halv 8 skulle vi befinna oss i Hornstull. Slutade med att jag o johannorna va framme där runt 8. Va nåt karibiskt inspirerat ställe, fett najs. Va Paulinas kompis som fyllde år o av de 40 pers i sällskapet kände jag johannorna, Paulina o Vera, softish haha. Satt där o svepte vin i typ 2 timmar så idag är jag lite trasig, men det ska inte stoppa mig! Ska sluta dricka, blir inte bakis, mår inte illa under kvällen, men får typ kramp i magen efter ett par glas, inte så jättemysigt...

Efter att ha varit på karibiska grejen åkte vi till Slakthuset, sjuuuukaste taxiresan dit alltså, heeelt flippad! Sen va det fest utanför taxin o klubben tills resten av sällskapet kom. Klubben va helt okej, inte riktigt imponerad. Bästa stunden inne på klubben va dock när vi helt random såg Brian. Inte sett honom på typ fem månader, fett glad jag blev!

O nu ikväll e det fest igen, eritreanska nationaldagen ska firas! Kan inte bli annat än festligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0