lilllördag

Det här me att blogga går väl sådärra. Jag kliver upp 05.40 på morgonen typ 4 ggr i veckan, det e iiiinge kul liv. Kul liv men roliga saker gör jag ändå.
 
Som jag hade tenta i onsdags, den va väl inte så festlig, men festligheterna efteråt va riktigt roliga. Styrde först tentaöl i skolans pub med mina klasskompisar, sen åkte jag på Fessys klassevent, de har projekt i skolan att anordna sådana ;) Efter att ha lyssnat på lite väl mycket hårdrock :P så åkte vi till Hellströms där vi mötte upp mina klasskompisar igen och även Awet. Sen blev det utgång på Solidaritet. Småglinen tar över stan ( O jag e inte ens 23 än!! )
 
Torsdag blev en lugn dag, fredagen nästan likaså, jag o Fessy krigade ut till Handen för att ge Stewen sin födelsedagspresent. Han blev glad och vi var där i en halvtimme haha XD Kortaste minglet typ nånsin :P
 
PÅ lördagen var det Lights!! Var nice o jag hade mycket härligt sällskap! Såg mannen i mitt liv, men våga inte säga nåt.... Super Epic fail momeent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0