<3

Haft en underbar helg. Kan jag skriva så utan att låta för cheesy? A har varit här och hälsat på från Karlstad. Hängde hela dagen i stan, käkade middag på Vapiano och hade en riktig mysdag. Sen sov han över hemma hos mig, blev lång sovmorgon innan jag fixade "brunch" (haha mästerkock som alltid) åt oss och sen åkte han hem.
 
A åkt hem så gick jag upp till Vby och chillade med Paulina och Fessy. Hängde med dem resten av dagen sen, rökte vattenpipa och åt middag med tjejerna, vera kom förbi en stund också och sen avslutade jag o Fessy dagen med en kopp te. Mycket bra helg!
 
Idag har jag o Fessy varit duktiga och kört en pw i Grimsta, sen har jag jobbat lite också. Back to reality typ och exakt tre veckor kvar till NEW YORK!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0