Livet, livet, livet

Ska absolut inte öga nu, kommer säkert bli kaos nu bara för att jag skriver. Men faaan livet alltså. Det är perfekt just nu. Jag har min familj, båda den biologiska och den ickebiologiska delen haha. Jag behöver verkligen inget mer just nu.
 
Spenderat denna soliga dag ute, typ precis hela dagen. Först en "frukost"promenad med Awet i solen. Sen picknick i rålis med Bea och efter att ha suttit där o stekt i vårsolen ett par timmar så promenerade vi till centralen där vi mötte upp Fessy. Chillade runt i staden ett par timmar och sen rullade vi hem mot orten igen. Perfekt dag.
 
Imorron blir det jobb följt av jobbpass i åtta dagar. Vila kan jag göra sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0