OOOOOH GOOOOSH

Men alltså huvet kör i 220!! But I love it. Hänt lite för mycket veckan som varit bara, både positiva och negativa grejer.
 
Efter att ha köttat på som galningar me seminarieuppgiften i min grupp så tog jag ledigt hela helgen (en femsidig rapport med utdelad och inräknad enkät på det på bara 8 timmar, baam, kaaooos)
 
I fredags flög jag runt överallt, först skolan, sen Jakan och kvällen slutade med först middag här hemma med gäster, för att sen möta upp Bea, "föra" hos henne o sen rulla till Stures. Var sjukt nice, vi träffa på Stewen o Amran o hängde me dem. Kvällen var riktigt bra ända fram till sista halvtimmen innan stängning då jag börja bråka vakten. Eller aa snarare vakten som börja bråka med mig. Jag som bara druckit två glas vin och en öl under kvällen var ju nästan helt nykter och gick i taket! Fattar inte hur en människa kan helt utan anledning börja skrika en annan människa sådär rakt upp i ansiktet. Men, men han hade tydligen varit lika otrevlig mot andra helt oprovocerat. Synd bara att han fuckar modet för andra...
 
Lördagen var äkta chilldag. Först en lunch med Vera och Fessy. I solen. Med kycklingsallad. Underbart. Sen åkte jag o Fessy in till stan för att möta Haile. Vi skulle köra storfika, vi tre Hassan, Sharre och Stewen. Så vi slog oss ner på Espresso House, Stewen lite sen. Nöär han väl dyker upp har han Peder med sig! Inte sett Peder på två år typ så det va kul! Efter vår fika körde vi stadspromenad, myyyys.
 
O nu väntar en ny vecka. Med föööör mycket jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0