Onsdag

Alltså vad har jag gjort? Vem har jag varit elak emot, eller kan jag bara få säga med handen på hjärtat att jag faktiskt är tjejen med oturen. Att jag ramlat in på vipen en gång i tiden är ingen slump hahaha
 
Var på gymmet igår (standard) sitter och återhämtar mig från ett set till det andra, då nån börjar ropa åt mig att Johanna ta i hårdare, kör på. Lilla gubben jag hade kunnat ta i hårdare och kasta nånting i ditt huvud. Hur faan vågar folk ens öppna käften. Nej men med Johanna och oturen så träffar man på såna där efterblivna människor som trots att man skällt ut dem efter noter och helt sagt upp kontakten, så är det tydligen okej att prata med mig som att inget hade hänt. Bitch please!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0