always look on the bright side of life

Party hos Henrik i Bromma va tha thing igår. Fast det tog ett tag innan jag, Paulina o hennes kompisar Jennifer och Sofie kom iväg. Taxi :D Mycket najs ;) Många bekanta ansikten på el parteey :P kanske va 4-5 pers av 30-40 som jag aldrig sett förut. Men så ere när man hamnar på en fest där Hawks firar Sanktan-guld :D Härligt folk iaf :) Blev en sen hemgång tillsammans med Sofie och Lager som dök upp lite senare i Bromma :)

O idag klev jag upp redan lite efter 10. Blev vårstädning på gatan :) Duktig. Sen vid 12-tiden drog jag ut Lager o Sofie för de fick ju inte missa korven! Dock hade brudsen precis avslutat frukosten så de fick kolla på när jag åt mahaha :) Sen efter att bara chillat galet på Jojjos veranda(altan kanske det heter) så åkte jag o mami upp till Vby o kirra lite grejer. Sen vare hem till Lager igen chilla lite mer :P O nu sitter jag o försöker tagga till. Tror jag. Kan inte bestämma mig för om jag ska va hemma eller gå på en inflyttningsfest vi blivit bjudna på. Tha party ligger i Täby! Det är typ till andra sidan jordklotet att åka alltså. Känns ju mindre smidigt då man riskerar att fastna där om man inte lyckas få bussar och tunnelbana att klicka som de ska. Helt galet egentligen att jag ens överväger tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0