april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Sitter här o sjunger med i min musik på datan. Överlycklig (inte över hur falskt det antagligen låter haha). Utan för att det är vår! :D Efter skolan idag åkte jag, Fessy, Josie, Lovisa och Madde till Gamla Stan. Där köpte vi glass o satt sen o njöt av det härliga vårvädret. Lite senare kom även Lovisas tvillingsyrra Elin och satt med oss ett tag innan alla bestämde sig för att dra sig hemåt. Väl hemma i hooden så va jag o broder Fez duktiga o plugga matte o sen tog vi en promenad också innan hon kilade hemåt.

Någon som förresten missat att det e 1a april idag? Inte jag iaf, har faan inte trott på nån idag :P Som imorse när Fessy ringer o berättar att hon försovit sig o jag ba Jojjo sluta driv med mig. Grejen va ju bara då att hon faktiskt försovit sig, men jag va inte övertygad förrän efter jag fått snacka me hennes mamma haha :P Sen senare på dagen blev jag ju aprillad på riktigt, fast av Lager o istället för att gå på det aprillade jag henne tillbaka hehe. :)

                                                Abooo inte igår :D



Nu ska jag över till denna brud på te, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0