Ego

Gårdagen va fullspäckat fo shizzle! Efter att ha varit i skolan där vi på sista lektionen gav en Tom Jones-biljett till bästa historialäraren Erland, så åkte jag, J, J, C, M, L och O till Cafe 60 o fikade. Satt där i solen o bara njöt av att ha lov, snackade om allt möjligt o såg antingen Tony Blairs eller Bill Clintons bil åka förbi eskorterade av flera polisbilar. Sen efter en liten miss i tidsplanering för min del så åkte jag o Fessy hemåt, jag fixade mig i ordning i sen stressade jag in till Centralen där jag mötte upp Angelica m.fl. En av människorna som skulle me visade sig vara Mathias som varit på samma konfaläger som jag för typ miljarder år sen så det va astrevlig att snacka gamla minnen o sånt :D

Tog oss till Bagarmossen o chillade där ett tag. Va runt 10 pers o jag tog mig uppdraget att få igång stämningen lite, lyckades väl ganska bra iaf :) Sen vid 10-tiden drog vi först till Viper vid fridhemsplan o jag säger bara en sak, vakter där räddade min kväll genom att va så hårda med vilka som fick komma in o inte fick. Vi blev alltså inte insläppta pågrund av en av killarna som va me oss o jag va otroligt lycklig när vi istället vandrade iväg mot Ego, eftersom det var dit jag ville från början då jag hittills inte hört nåt gott om Viper room :P

Kom till Ego där jag mötte Viktor i dörren som fixade in mig gratis :D Asschyst! :D Vid det här laget försvann alla helt plötsligt åt olika håll, men vi va fortfarande halva gänget kvar typ så det blev köpa lite o sen dansa järnet :D Träffade på Billy, Peter o Hagge också så blev hälsa på dem o senare åkte jag hem tillsammans med dem och Elin som gått i samma skola som jag nästan hela grundskoletiden. Haha både hon, jag o Billy fyller år på samma dag ;)

Hade en riktigt najs kväll :D o planerade in ett eventuellt besök på krogen med Angelicas kompis Emma o Mathias som va de jag hängde med mest under kvällen senare nu under påsklovet, blir trevlans!

O här skulle ju då bilder komma om det inte va så att jag nu inte har nån vanlig digitalkamera att ta med. Så nu får ni läsa massa massa text istället. Fett tråkigt :S

O ikväll e jag taggad, fest någon? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0