känner ingenting aldrig igen

Hoppa på det, stampa på det, jaa trampa lite till. Gnid in smutsen ordentligt nu.Fint. </3

Skulle kunna skriva ett snyftinlägg om hur dåligt jag mår just nu för det e så jag brukar göra när jag e ledsen. ett par rader hamnar automatiskt här liksom. Men inte nu. Det härm e bara toppen av ett isberg om vi säger så. Men jag pallar faan inte mer. Som du sa man måste klara av att ta ett par smällar. Eh jo tack jag vet. Inte första gången det händer.

Jag brukar ha ganska enkelt att lära mig att lita på nya människor. Det ångrar jag. Men fortfarande jag fortsätter vara starkt.För jag klara inte av att vara svag.

Kommentarer
Postat av: anna

hjärtat, du ÄR stark <3

2009-04-27 @ 20:02:03
Postat av: Jojo

Anna: <3 <3 <3 <3 <3

2009-04-27 @ 20:21:53
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0