FekA hell - and all I want to do is paaartyy paartyyy

Failnation säger jag bara. Har suttit i två timmar (jaa var uppe tidigt idag!) o försökt öppna FekA-böckerna. Kan ju inte säga att det går framåt. Alla säger att FekA e så kul. Jag undrar vad jag då läser för kurs för det här e inte kul nånstans. Massa, massa formler hit och dit, känns nästan som om jag sitter här o pluggar matteB (vilket jag egentligen också borde göra!). Usch.

Gårkvällen blev inte partykväll den heller. Den blev myskväll :) Först hängde jag lite Lager o senare efter att ha sett film med min brur träffade jag Billy :)

Min mami e förresten väldigt klok om nån ville veta. :) Mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0