körsbärsblommor

working 8 to 4. wihooo. Det finns många anledningar till varför jag gillar foto, men nåra av dem e absolut att man, 1: Får fota! 2: Får redigera bilderna 3: Kan gå runt i stan o bara njuta av vårvädret under sin lilla fotorunda, med en glass i handen (jaa den kombon e faan bästa hehe)

Känns förresten som om min förkylning jag fått bara blir värre och värre : / Rösten försvinner precis när den inte får försvinna! Mitt garv låter dessutom helt retarded : ( Men, men får se det från den ljusa sidan! Eller?

O i helgen blir det fiesta heeela helgen lång, eller nåt sånt :P O lite vårstädning på det också. Finfint. Kanske bra om man e frisk också. 

Finfint skulle det vara om jag någon gång kunde skriva ett inlägg som faktiskt höll ihop. Fast det kanske inte riktigt e min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0