speed

Paulinas bday va igår (onsdag). Grattis i efterskott bejb! Najs kväll :) Först middag hos hennes syrra med massa folk och sen drog födelsedagsbarnet, jag, Vera o nåra tjejer till ut på krogen. Blev Laroy ;) Dock märktes det att det va en onsdag, inte särskilt mycket folk ute om vi säger så. Men, men det va helt okej ändå :) Min o Veras hemresa sen blev däremot värsta äventyret... :P Barfota på Sthlms gator kan inget gå fel...haha.  Min mami va världens gulligaste mami o skjutsade oss hem från Råcksta mitt i natten. Kom hem o kröp i säng runt halv 3. Jättemysigt att sen kliva upp halv 7.

Men dagen(torsdag) blev ganska lyckad ändå . Har varit helt överspeedad all day. Knäppt massa fina bilder på fotolektionen, suttit och dagdrömt på engelskan hehe, rusat hit och dit för att möta folk.  Min kväll har gått åt till att käka middag med Paula, J.F och Jenny. Blev inget vanligt Valborgsfirande, vi kollade inte ens på någon brasa utan vi såg på Twilight(hjärta på den<3) och snackade. :) Har nu även hittat ett härligt partytrick som kommer användas flitigt framöver!

O nu e det dags att sleepa. :)


Kommentarer
Postat av: Ralle

Gulligt, men tänk på att det är farligt att dricka, jag hade själv en period med mycket "saft"(tihe) men kom gudskelov ur den geom Livets Ord (http://www.livetsord.se/default.aspx?idStructure=4631). Om du inte vill emot ta Jesus så är även http://www.aa.se/ ett alternativ. Puss puss /Ralle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0