the never ending förkylning

Först av allt: Grattis Sofie sötnos :D som fyller 17 idag! :D <3

Förkylning som aldrig tar slut. Känns riktigt surt det här.

Blev  en "kort dag" för mig då jag bara åkte in för att gå på fotolektionen. Riktigt givande lektion, åkte förbi Gamla Stan 6 gånger sammanlagt idag. Faan rekord asså. Otroligt tom dag. Förutom mitt o Jojjos fotoäventyr så är det enda jag gjort ett gott försök till att bli frisk genom att knarka halstabletter, sova och dricka galet mycket vatten. Snacka om händelserik dag. Wihooo :)

Igår insåg jag förresten att det finns ingen godare frukt än honungsmelon. Jag o Paulina köpte en när vi varit o hyrt film. En honungsmelon, lite jordgubbar o lite sol o det kan inte bli bättre tihi :)




Kommentarer
Postat av: w

tack gumsi <3

Postat av: sof

tack gumsi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0