Frågan e om man ska lita på magkänslan?

Idag har jag åkt runt, runt, runt i stan känns det som. Hade en lektion på 40 minuter, värd skoldag? Njaaa. Efter den lååånga skoldagen åkte jag, Fessy, Lovisa, Carro o Madde in till den stora staden o käka lunch, sen skyndade jag o Jojjo oss hemåt. Hämtade lite lappar till dansen eftersom vi planerat att börja dansa på danscenter tillsammans med Lager. Åkte in till stan igen för att lämna lapparna o när vi kommer in till DC visar det sig att det e fullt... så smarta va vi som åkte fram o tillbaka istället för att ringa o fråga. Så vi åkte till Spånga istället där vi gick o träffa Lager som satt hos frisören :) Efteråt åkte jag o Lager hem till våra hoods o nu har jag precis käkat middag.

O nu e frågan vad jag ska göra ikväll. Det e antingen chilla hemma eller dra till Viper. Sistnämnda e jag dock ganska tveksam på. Jag orkar inte sitta hemma o tråka, men frågan e om jag har råd att gå ut om jag ska ut imorron (dock e Viper riktigt billigt) men min magkänsla känns inte riktigt hundra då jag som jag tidigare skrivit aldrig skulle sätta min fot på Viper. Okej man ska testa ställen innan man säger om de e bra eller dåliga, men när jag bara fått höra av folk att det e dåligt, alltså shit jag blir så jävla tveksam :P Aja om jag hamnar där ikväll så har ni iaf en förklaring till varför jag e död imorron. Dock jävligt sorgligt om jag måste hålla begravningen där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0