haha o exakt då tog cashen på mobilen slut XD

Alltså jag sitter här o garvar för mig själv, har gjort det sen jag vakna typ hahaha det e en sak jag har så jävla kul åt, så trots att den inte e så kul egentligen ( det e inte värsta grejen haha) så garvar jag typ ihjäl mig haha XD Liksom vad e oddsen hahaha

Okej back to business. Va upp till Vby igår o kollade lite med Fessy, hon hitta ett linne på rean åt mig som jag kirrade :D Sen följde hon med mig o mami till Vällingehus där jag o mami käkade thai(?) mat :) mumsmums. Sen stressade jag hem, sprang runt o leta efter en klänning i femtusen år som  fortfarande e spårlöst försvunnen, slutade med att jag körde lite mer på en business-stil typ haha. Måste sett ut som en jävla flaggstång när jag sen satte på klackar till det. Gav mig sen iväg till Vby där jag mötte Paulina. Det här med att vi skulle va massa massa folk, jaa det blev ju inte riktigt så haha. Började med att det bara var jag, Paulina o hennes kompis Alexandra på Nivå. Träffa på både Viktor o Billy + nåra till där. Sen drog jag o Paulina iväg till Laroy, Alexandra mötte upp nåra andra kompisar. När jag o Paulina kommer dit är det dock helt dött så vi drar till Collage istället, då har vi även mött upp Annipanni :) Så det blev vi tre tjejer som dansa hela kvällen, tror seriöst jag fick nåt problem med knät efter att ha dansat så länge i högklackat! :P

Så efter att ha sovit ut ordentligt ( hahaha jag garvar fortfarande) så ska jag nu iväg in till stan med Lager o Cia för att möta Lagers kusin :) O jag e typ bara halvklar så hurry curry!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0