hard work work

Dag 2 på jobbet. Känns otroligt jobbigt...eller inte hehe. Det enda jag får göra om dagarna e typ bygga sandslott, läsa barnböcker o rita. :) Lövely, eller jaa okej diska också, men det e inte värsta grejen. Däremot e dagarna för långa (brukar iförsig få gå tidigare varje dag hehe) jag menar jag måste kliva upp på morgonen, illa hahaha

Igår när jag kom hem gick jag o la mig o sov en halvtimme (ovanligt för mig) och idag i slutet av dan så snurrade det seriöst i huvudet. Kul, kul, verkligen kul. Det kommer ju gå så bra för mig att ställa om tiden...


Igår skulle jag o mamma plocka upp de nya varorna som kommit. Ibland dem fanns havrefrasen. Helt crazy vad mycket :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0