I gotta feeling

Igår när mina släktingar åkt hem så skulle jag o mina päron åka till Barkarby för att jag skulle köpa ett par sneakers. Det gick ju inte speciellt bra, slutade med att jag kom hem med en bok och ett par nya mjukisar. Duktig shoppare,  oh yes I am. 

På kvällen så invigde jag mina nya mjukisbyxor (pretty name...) genom att först ta en promenad med Moa :) Har typ inte träffat henne på jättelänge känns det som så det va trevlans :D Sen när Moa gick hem så mötte jag istället upp tvillingarna mintchoklad hehe :P Paulina och Awet o sen tog jag en till sväng runt hooden med dem :) När jag kom hem kom jag på att jag kanske borde göra läxan som skulle vart tills idag så jag satt uppe tills över 12 o skrev på min artikel. Najs.

O idag har jag som vanligt gått i skolan, sen har jag rullat runt i stan ett tag, sett hur Fessy garvar åt folk som missat att en spärr inte funkar, tro mig det e roligare att garva åt henne när hon garvar än åt människorna som krockar med spärren haha :P min Lager kaka :) kom över sen till mig ett tag o snacka lite o sen efter middan så har jag varit hos Fessy. Fick ryck att vi skulle baka en kladdkaka, kan ju dock säga att vi knappt rörde den haha :P

O imorron e det tydligen sommar igen, ska bli 22 grader på dagen, najs najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0