If they shine like you do

Haha jag lyckas som sagt alltid... Igår så va vi massa folk som drog till MP. Innan vi drog dit mötte jag först Awet och Emil i Vby o sen tog vi en promenad till Emil. Emil e jättejättebrun, så jag e jättejätteavundsjuk för jag e fortfarande albino :( Iaf hos Emil befinner sig resten av människorna som ska med. Alla förutom jag som redan käkat, käkar o sen förar vi lite. Jag o typ 9-10 killar. Kan ju bara hälsa att jag kände mig som det svarta fåret där haha. Fast jag gillar kontrollen jag fick mouhahaha :) När vi taggat till lite så drar vi till pendeln o i Barkarby så hoppar Angelica på också =)

Va najs på MP, vi kirra ett bord o beställde in dricka :) Dansade hela kvällen lång, mycket najs :) Träffade på Arses  så jag snacka lite me honom också :) Hände en fett rolig grej i slutet av kvällen haha, jag dansade med en kille o efter att ha dansat ett tag frågar han om jag vill följa me på efterfest. Jag säger att jag kan inte gå om inte mina kompisar följer me (vill liksom inte åka hem själv mitt i natten) Han ba visst det e lugnt, tänker väl antagligen att jag men hennes 3-4 tjejkompisar kan ju följa me, det funkar. Vi går bort till vårat bord o jag ba här e mina kompisar. Snubben försvann snabbt som blixten när han såg alla killarna haha. Ganska synd egentligen hahaha

Vid stängningsdags så taggade vi hemåt hela högen o jisses va skönt det va att lägga sig o sova haha :)

Idag har jag dock mått som jag förtjänar haha. Så har varit en ganska seg dag, har kollat lite affärer i Vby med Lager :) o sen nu på kvällen så har jag tagit en promenad med Paulina :) Ska sova snart också, vara duktig flicka.



 Grabbsen, haha Awet syns knappt hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0