I'm not pop

Igår va det full rulle kanelbulle. Åkte in till stan med Paulina, Fessy o Moa först. Paulina kirrade presenter, vi käkade o gick runt lite sådär bara :) Sen åkte vi hemåt. Jag hann chilla lite, byta om o sådär innan jag tog mig upp till Vby o mötte Fessy. Blev bara hon o jag som tog oss in till stan, käkade "glamourös" middag o sen gick vi o kolla på the Voice-konserten. Inte världens bästa då det började regna efter halva tiden, men jag fick se Crossfire, Pachanga o Mims så det vare värt ;) Va ju fler artister där bland annat Lloyd Banks, dessvärre så kan jag inte koppla honom till något ja hört så det e lite pinsamt då han faktiskt tillhört G-unit :P

Efter konserten tänkte vi åka o fika på cafe 60, men det va proppat med folk så vi köpte varsin varrm choklad att ta med o drog hem.

Imorron börjar skolan o jag har ångest men samtidigt inte. Jag börjar mitt sista år, jag har inget jobb så jag kan inte tjäna pengar för att kunna åka bort nästa sommar än, jag har inga framtida planer på vad jag ska göra än. Så vi kör ett steg i taget. Jag ska klara matte b sista delen. O jag SKA läsa matte C o klara det också. Jag ska tillsammans med Fessy o ja om det blir nån mer planera bästa studentskivan. Ta ett steg i taget liksom. Sista året faan, jag e ändå ganska pepp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0