I've been driving for an hour, just talking to the rain

Fett seg det känns som om jag varit idag. Åkte in till stan o tog en fika med Paula och Paulina. Surrat runt här hemma, chillat galet, träffat Lager en stund o bara snackat. Nu e klockan närmare 12 o jag funderar på var hela dagen försvann. Känns som det  e tusen saker jag egentligen borde fixat idag, men men.

Fick höra den här låten i lördags, verkligen inte min vanliga musik, men jag har verkligen fastnat för den

                                                

Väldigt suddig bild, men såhär ser det fina brännmärket jag lyckades dra på mig i lördags. Alltid lika smidig... Lyckades komma åt det nyss så det blev värre :S Tja ärr för livet :( ska faan skönhetsoperera om det blir ett bestående ärr!



Ibland e jag alldeles för snäll mot vissa o alldeles för elak mot andra. Måste hitta balansen faan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0