knock you down

Haha shiiiet jag tror jag e beroende. Jag måste ut o röra på fötterna, gå ut på krogen, festa. Alltså inte alkoholberoende, alkoholen kan vi skippa men att röra på fötterna, träffa på massa folk och bara få känna flowet, alltså åh jag får ångest typ. Kommer inte kunna gå nånstans på typ 4 veckor, allting pågrund av det här med pengar :( Ska kolla massa filmer ikväll o tänkte bjuda massa people för en myskväll, men typ alla skulle ut så så mycket blev det av det... :P

Måste seriöst söka jobb, need cashflow!

 Igår va det saker att göra 24/7, först va det skoldag, där jag o Fessy på håltimmen hade ett till möte med Studentmäklarna för att kolla på Layer Cake. Tror jag åkte förbi eller klev av vid Mariatorget fem gånger igår. Sen efter skolan va det direkt till The Voice street school för att spana in L.A style/ new style. Verkade riktigt najs så det ska vi börja på ;) Sen va det till Donken o käka middag (fashion beep beep) satt o poppa loss till Fessys musik där för att fördriva tiden, bästa va när det kom ett par eritreanska låtar haha :D Sen kom Lager o vi tre gick då för att kolla på Commercial Jazz på BA, den var dock mindre najs. Sen hem o direkt i säng o snarka!

Idag har vi först gått i skolan, har varit helt ur fokus hela dan typ. Sen efter skolan åkte jag, Fessy o Madde på två möten till, ett med Skolfest.se o de andra...kommer inte ens ihåg vad studentföretaget hette, men lokalen va inte värt det så det spelar ingen roll :P Dessutom så kändes det som om snubben vi snackade med inte riktigt hade någon koll eller väldigt bråttom :S Så jaa det blir nog studentmäklarna eller skolfest.se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lager kaka.

2009-08-30 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0