lita på magkänslan

Nu kan jag ju bara säga att alla mina fördomar (tror jag om jag inte räknat fel) blev besannade. Viper sög! Jisses alltså. Trots att det e som Emil sa när vi satt på tunnelbanan, "med rätt folk blir det alltid bra", så alltså nää, jag hängde med massa härliga människor ikväll :D , Viper sög ändå : ( Jaja får ta utgång nån annan kväll (INTE på Viper)

Så min kväll såg väl ut ungefär så att först åkte jag, Emil o Ismael in till Fridhemsplan, fick sällskap av Jakob en bit också då vi träffade på honom i Vby. Drog till Viper typ precis när det öppna o mötte upp Angelica och Jenny med kompisar. Satt o chilla galet ett tag eftersom det va tidigt fortfarande liksom. Så då va det okej att stämningen i lokalen inte va på topp. Men när vi efter 2 timmar varit där (dansat o massa annat) började jag tröttna på det rejält då det fortfarande inte va nåt drag, man typ behövde köa till baren, dålig musik o nästan alla såg ut som förvuxna fjortisar (oj oj)  Sämsta stället. Så jag ringde Awet som inte fått komma in pågrund av nåt medlemskort(?) mötte upp honom o hans polare o så chilla jag me dem ett tag innan jag blev hämtad av snällaste pappa :D o de drog vidare till nåt ställe :P

Nu ska jag lägga mig o imorron får jag väl höra om hur alla andra hade de :p Hoppas de andra fick kul iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0