måndag till fredag, fredag till söndag, fredag till lördag, fredag

Idag fyller världens bästa pappa år, min såklart! :D Vi har firat med middag o ALLDELES för mycket fika haha :P Kommer ha fika över för veckor framöver! :P



Igår va jag o Paulina på promenad o efteråt så bakade vi kladdkaka (nyttigt). Tyvärr så gick kladdkakan "förlorad" hehe Moa kom också över en stund o fick smaka av den "förlorade" kakan.

Kan ju förresten hälsa att alla tar studenten innan mig. Kul verkligen kul, aja då har jag nåt att längta efter när alla andra vaknar upp med dagen efter ångest o tänker vafaan ska jag göra me mitt liv.



Lyssnade på den här låten o började tänka på i början av mars i år, då va allt så jävla najs, så enkelt, nu vette faan vad jag håller på med längre.


Rörigt inlägg, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0