Motionera mera mahaha

Har blivit värsta promenadfreaket haha. I söndags tog jag o Billy en promenad, i måndags så tog jag, Fessy o Paulina oss en runda, igår va jag o Paulina ute igen och idag har jag o Johannorna gjort gatorna osäkra mouahaha :P Imorron blir det dock inte samma grej för då ser det ut att bli dans ;) Commercal Jazz :)

Jag o Fessy va förresten på möte med Studentmäklarna idag, kollade på Helenes krog o diskuterade lite andra lokaler. Vi e typ nära på att få börja om från ruta ett pågrund av att alla studentarrangörer varit sega med att uppdatera sina sidor, men Studentmäklarna va iaf jättebra :) Jag o Fessy ska kolla på lokal imorron också o på fredag ska vi träffa två andra studenteventföretag också. Full rulle.

Imorron kommer förövrigt bli världens längsta dag :/ Jag börjar lite efter 8 och kommer inte hem förrän typ 10 på kvällen, tja jag kommer vara död...


Inte nu, inte då, bara inte just då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0