shuuue blööögggen

Filmen igår va najs :D Haha bästa måste va då Göran råkar slå en tjej med en golfklubba i huvudet o alla i hela salongen rycker till precis samtidigt haha :P

Efter bion så följde jag o Fessy först med Lager hem o sen gick vi på en prommis. :) Fessy låter som Piff o Puff när hon garvar haha :P

Idag har jag o J.F rest låååångt. Ända hem till Carro för att fira tvillingarna i efterskott ;) Vi käkade vi tvårätterslunch, spela kort, tog kort, körde frågesport :P  o bara chillade galet :) Va där hela eftermiddan o vid halv 8-tiden insåg vi hur mycket klockan va så då taggade vi hemåt för middag. Sen kolla jag på sytycd hos Fessy o nu hokus pokus sitter jag här.

Imorron ska jag o Lager kirra vuxenpoäng, ska dra till Ikea :)

   
 
   





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0