söndagsångest

Jag börjar jobba imorron. Halv 9. Sitter o frågar mig just i denna stund, kommer jag överleva? :O

Nej okej sån inställning kanske man inte ska köra med :P Va duktig och gick upp 9 imorse iaf. Har hunnit med att både promenera bort till Blackan och solat. hehe. Om ett tag kommer mormor och morfar  hit o fikar också :)

Igår va jag förresten in till stan en sväng o kollade på Pride-paraden med Lager, Cia och Lagers kusin. Första gången jag såg paraden, den va lika färgglad som jag väntat mig haha. Sen stack vi hemåt och efter att ha följt med Lager o Cia o handlat gick jag hem till Fessy där hon o jag eller okej hon lagade mat :P satt o snackade till typ 10 innan hon drog till eritreanska festivalen och jag drog mig hemåt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0