Studenten 11 juni, jaaarå :D

Första dagen på sista året. Viktigaste frågan. NÄR tar vi studenten? 11 juni. Najs najs najs :D Jag lääängtar! Frågan e nu bara om vi i jämförelse med alla andra skolor slutar tidigt eller sent? Jag gissar på sent. Börjar först av alla, slutar sist typ. Party.

Igår så va jag, J.F, Paulina, Awet, Karro o Jakob at maah place. Satt ute på baksidan, chilla, snacka skit o poppa lite musik. Det blåste en del men det funka ändå :) Lite fint avslut på lovet sådär. Senare mot kvällen, när Fessy gått hem så följde jag me Karro en bit på vägen o sen cyklade jag till Paulina dit de andra 3 redan va på väg. Kollade på Get Smart o sen gick jag o la mig alldeles för sent :P Resulterade dock i att jag va hyper hela morgonen, ända tills jag hoppa på tuben, sitta där så sålänge som jag o Fessy gör e sövande! Jaja skoldagen gick bra iaf :)


 

Vanligt fenomen så fort jag plockar upp kameran : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0