Varför är du så kaaaxig?

Idag så va jag frisk nog att jobba igen ;) Har typ spenderat hela dagen med att leka dinosaurie, kul va? :P Fick sluta tidigare på jobbet o då åkte jag hem o chilla galet. Käkade middag med familjen o m&m o sen kom Lager över hit =) Vi gick o mötte Fessy o handla glass. Sen kom vi hit igen o käkade, Lager fixade sig inför kvällen och efter det följde vi me henne till Vby där hon skulle möta Madde. De två och Sofie begav sig till Mälarhöjden :) Skulle följt med om det inte va så att jag e ungefär helt död och har varit sjuk halva veckan. Lite segt. Dessutom måste jag vila mig för imorron då jag ska till MP med lite folk, dessvärre har jag stött på ett "litet" problem, at the moment e jag ensam tjej som ska ut tillsammans med ett gäng killar. Hur lyckades jag med det?! Aja hoppas det löser sig hahaha


Jag o Fessy tog en liten promenad till efter att ha följt med Lager o efter att ha träffat på brur och papi påväg hem så träffade jag även på Ebba, Moa och hennes boyfriend Erik så jag gjorde sällskap med dem istället. Haha :)


Ska sova nu, blir åka till stan imorron med Lager :) Sen e ju frågan när hon kommer upp men iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0