why man why?

Det e alltid så att de dagarna då man ser ut som hej kom o hjälp mig så ska man alltid träffa på människor man känner. Igår va en så dag :P

Igår började dagen först med att en seg Johanna följde med Paulina o handla mat inför kvällen. Sen hämtade vi alla mina grejer hemma hos mig, åkte upp till Vby o sen hem till Paulina. Där fixade vi alla grejer o vid 7-tiden började alla tjejer rulla in :)

Vi käkade tacos, äppelpaj o taggade till inför kvällen. Vid 10-tiden så hoppade vi på bussen upp mot Vby o åkte in mot den stora staden. Först skulle vi till Ego, men visade sig att de hade 20årsgräns där just igårkväll (tackar gudarna för det haha) så vi bestämde oss för att istället dra till Zogni tror jag att det hette. Va där ett tag, mysigt ställe :) Sen drog vi vidare till Royal ;D Chillade, dansade med australiensare(?), dansade lite till o chilla lite till. Sen när det började närma sig stängning så drog vi oss hemåt. :) När vi kom till Vby så kom även en buss o matchade precis, asnajs :D Riktigt härlig utekväll :)

  
O idag får vi väl se vad som händer, kanske ska räkna lite matte, käka lite äppelpaj eller jaa något blir det iallafall, har en viktig sak som nog måste göras idag, annars kan det bli försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0