Årsresume tyyp

Tänkte först köra VÄRSTA långa årsresumen, månad för månad, men jag kom fram till att det pallar jag inte :P O ingen kommer palla läsa heller så... här följer en enkel lista istället

This year har jag:

·         Har jag varit i London med familjen!

·          Varit med om att min morfar gick bort :'(

·         fyllt 18!

·          haft 18-årsfest! (som kanske inte gick riktigt som den skulle

·           hunnit med att fira alla mina vänner som fyllt 18

·          Tappat mobilen i toaletten

·         Varit på Chris Brown konsert!!

·         Blivit förälskad ( jag kommer aldrig våga, vilja, kunna bli kär på riktigt)

·          Varit ute på krogen för första gången

·          Varit ute på krogen fler gånger haha

·          Hälsat på släktingar

·          Gjort massa saker med mina kompisar

·          Gjort massa saker med min familj

2009 har varit ett jävla up and down år, med massa kaosartade inslag så jag hoppas 2010 blir ett bättre år även om 2009 ändå haft en hel del guldkorn ;) Lägger in bilder senare, har inte tid nu! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0