bra lördagskväll

Igårkväll började som en lugn kväll...Men sen vare nåt som gick fel!

Började med att vi åkte med Vera till Paulina. Där började Vera, Paulina, Fessy o Pontus att spela Alias medans jag typ låg halvdöd (hatar det spelet!) Efter ett tag blev de dock uttråckad av det spelet så vi bestämde oss för att sätta oss i bilen o åka till Donken för att köpa mat. Blev Drive thru eller drive in eller vad det heter i Barkarby. När vi köpt lite food där så åkte vi vidare till Max för att köpa lökringar haha.  Efter att ha köpt lökisarna så åkte vi  till Ikeas parkering o slira lite haha. Efter det åkte vi bort mot Veddesta men efter att ha stannat vid en mack så bestämde vi oss att åka tillbaka till Ikeas parkering, fråga mig inte varför, men där blev vi så nervösa av alla andra bilar som plötsligt stod där så vi åkte hemåt. Snacka om roadtrip! :P

Hemma hos Paulina igen så satte vi oss o chilla...eller inte. Vera ville sminka Fessy o det slutade med att vi satt två fjortisar och tre (förlåt mig för ordvalet, men citerat från Paulina) tjackhoror. Nog för att jag själv jämförde min sminkning kring ögonen som björnligans i Kalle Anka. Lyckad lördagskväll haha!

Nu ska jag fixa mig iordning o tagga till Kista med mamma senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0