Dunk för mig 1,2,3

Fett värd skoldag jag hade idag. Två lektioner, ena körde vi musikquiz på, den andra spårade vi ut en aning, blev burken haha. Lovade att vi skulle va tysta som möss, det första som händer e att alla springer ifrån madde som räknar, skrikandes. Bra jobbat haha. Mogna 18-åringar, oh yeees sir! :D Nej men det va faktiskt fett kul. Vi e lätt den enda klassen som kört de alltså, enda gymnasietrean också skulle jag gissa på :P

Efter skolan lalla jag o Fessy runt i stan i cirka 4 timmar, hon va jättesnäll o väntade med mig!!!!! :D ;D  :D :D :D
Sen åkte jag tillbaka till Söder o gick på mötet inför morgondagen. Kan ju bara säga att jag börjar bli riktigt jävla nervös över hur det ska gå. Har inga människor alls typ på min lista då alla antingen reser bort, inte har råd eller har andra planer. Kul. Jättekul. Men det finns nåra iaf så nånting kanske det ska gå att få ihop =) Fast det e Johanna med oturen vi snackar om :P Kanske ska sluta lägga nycklarna på bordet.

När mötet var klart så taggade jag till Bromma, var nära på att glömma kliva av då jag satt i min egna lilla värld, men kom av till slut haha. Fick sen därifrån skjuts av Paulina :) hem till henne. Blev kolla PH o Simpsonsfilmen. Älskar när Homer sjunger spiderpigsången haha :D Får värsta flashbacksen från förra sommaren eller om det va den innan det då vi satt hemma hos Paulina allihopa o Paulina, Emil o Håkan början sjunga på sången o surra om att de ska lyfta upp Emil i taket. Hahaha sajk.

Nu! Sängen! avslutning imorron. Min sista julavslutning i skolan nånsin hiho ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0