I said what´s up?

Where is the christmas spirit? Igår var det Lucia och tredje advent. Jag tog en fika med Karro o Anna o på kvällen en promenad med Paulina. Inga lussebullar, inget glitter, inga långa nattlinnen. Så idag försökte jag o Jojjo finna julkänslan. Med snö på marken åt vi lussebullar och bakade kola. Funkare??? Ehhh njaaa.

Kirrade ett jobb (e nog den bästa benämningen på vad det är) idag hehe. SÅ ALLA ÖVER 18 SOM LÄSER DETTA. Kom till the Crib på Cattelin i Gamla Stan på fredag! Snacka med mig så skriver jag upp er på listan! :)

Imorron e det möte med studentmäklarna för att få våra biljetter inför skivan. NAJS! Känner mig förövrigt som värsta businesswoman här som ska gå på massa möten (ett på torsdag också) hahaha sajk.


Jag vet jag e lite efter, men dansen e så jävla rolig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0