Ikväll kommer bli en bra kväll lalalalalala.......

En ganska bra helg det här om jag får säga det själv! (nu kommer romanen!)

Börja i fredags på Cattelin med C/Karrosarna o massa annat folk. Massa dans, dock inte tillräckligt men, men :P

På lördagen så blev det lite stressigt hehe, men jag lyckades fixa allt ändå, hann till o me snacka en stund med Sofie som jag träffade på i Vby, inte sett henne på år o dar :P

När jag fixat mig någorlunda hemma drog jag till pizzerian o mötte upp de andra brudsen, Paulina, Vera, Fessy o Karro. Handla pizzan o blev skjutsade av Vera hem till mig. Smällde i oss pizzan o sen åkte V o P o hämta Anna. Vi körde igång på paketleken så fort de dykt upp o jag slutade upp med 2 lussebullar som julklappar haha. Sen var Vera bästa o körde oss andra ända fram till dörren på MP :D Träffa på Arses det typ första jag gjorde :) Efter det hitta vi tjejer oss ett bord så vi satte oss o chilla. :) Satt i säkert en timme (haha snacka om liv ;P) o garvade åt hur sjuka folk på dansgolvet såg ut. Sen när det äntligen blev bra musik gick vi också upp o dansa. Fast lite bättre än de hahaha ;P Blev självklart podiet eller vad man ska kalla det ett tag också! :P Paulina och Anna gick dock ganska tidigt då båda festat alldeles för hårt tidigare i veckan :P men vi andra 3 stanna kvar på dansgolvet :) Va askul :D o vid 2 tiden styrde även vi oss hemåt. Blev en jädra massa motion då vi först kubba för att hinna me bussen, som vi trodde att vi missade, så vi kubba till pendeln för att se den rulla iväg o då upptäcker vi att våran buss inte gått än för att den va försenad så det va bara att gå tillbaka. Skönt att slippa vänta en timme till haha.

Idag vakna jag vid 2(?!) o har bara chillat galet hela dan typ. Åkte snowracer med Vera o Paulina nu på kvällen, fort som faan gick det. Snö överallt! Men kul vare :D Känner att min mognadsnivå e sky high. Först burken i skolan o nu snowracer. E mer 8 än 18 alltså :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0